In verband met de corona-maatregelen is de kledinginname wat vroeger en anders dan voorgaande jaren.
De leiders hebben via de coördinatoren een inventarisatielijst gekregen. Verzoek is om deze zsm in te leveren. Op 25, 27, 28 en 29 mei hebben we tijdblokken gepland zodat ieder team op veilige wijze de kleding kan inleveren. 
Instructie
1. Vul zelf de inventarisatielijst in en stuur die voor 24 mei naar kledingcommissie@asvdronten.nl 
2. Lever de kleding schoon in:
• ook de hesjes graag even wassen
• bidons in de vaatwasser
• waterzakken schoonmaken door deze een nachtje met water en een paar druppels chloor te laten staan, daarna met een borstel even schoonmaken en goed laten drogen.

Kom op tijd! Indien je zelf niet in de gelegenheid bent om op het juiste tijdstip langs te komen, regel dan vervanging.

Wij verwachten jullie allen op onderstaande datum en tijd te ontmoeten. Dank alvast voor jullie inzet om dit samen voor elkaar te krijgen.

Met vriendelijk groeten,

De kledingcommissie