De afgelopen periode heeft de commerciële commissie niet stil gezeten.
Voordat wij de eerste 3 van een lange rij nieuwe sponsoren kort introduceren eerst een opmerking die we graag kwijt willen.
Soms zeggen mensen: wat is eigenlijk het nut van sponsoring, want het lijkt wel dat het de bedrijven alleen om de reclame gaat.
Of kledingsponsoring van specifiek team waar een zoon of dochter in speelt. Dus alleen om die spelers(ster) te helpen en mooi aan te kleden.
Wel nu, sponsoring is altijd een WIN WIN situatie. En soms zelfs een WIN-WIN +!!
Eke vorm van uiting levert de club de o zo belangrijke Euro’s op om de club te helpen een voetbalvereniging te zijn: ballen, materialen, kleding etc etc.
En of dat nu een reclamebord is, een teamsponsoring of hoofdsponsoring: iedereen is met de steun van het bedrijfsleven geholpen:
- De sponsor krijgt extra exposure via oa. reclameborden of shirtreclame
- De club krijgt daardoor extra financiële ruimte
- De gesponsorde* teams zitten weer strak in de kleding en het park komt er strak uit te zien dor de vele borden.
*Maar ook de niet-gesponsorde teams worden (o.a. door deze extra financiële ruimte) altijd voorzien van mooie en nette clubkleding